úterý 4. srpna 2015

Sraz milovníků historické módy - kdy?

Jak už jste četly v předchozím článku, napadlo mě, že bychom se mohly (mohli... :-) I pánové jsou zváni ) někdy sejít a uspořádat posezení. Čas budu mít poslední 3 týdny v srpnu - krom 20.8. Chtěla bych se s vámi tedy domluvit, kdy se vám to hodí a jak si sraz představujete - piknik, posezení v kavárně, průvod...? :-)

Já zatím moc představu nemám, těším se na vaše návrhy. Pište tedy prosím:

Kdy se vám to hodí - přesná data nebo týdny, ale i dny v týdnu. Předpokládám, že sobota nebo neděle odpoledne je nejlepší volba.

Jak si sraz představujete - místo, náplň atd.

Zda určitě přijdete, či váháte, protože např. nejste z Prahy - to potřebuji vědět hlavně kvůli plánování, kdy sraz bude.

Povinností určitě nebude perfektně udělaný dobový kostým. Nechci, aby se některé z vás bály přijít. Cílem bude spíš pokus o historický vzhled do nějaké doby, chápu totiž, že ne každý má vhodné prostředky. Ani já nebudu úplně dobře dobově oblečená, předpokládám. Správné boty, kabelky, prádlo, to se většinou hodně špatně shání.

Já se těším na vaše reakce! Rozhodnutí, kdy akce bude, napíšu snad v neděli večer a vytvořím FB událost.

konec 30. let

1 komentář:

  1. Jsem pro víkend 22-23.8., ale jinak klidně i ten víkend poté. Přijdu určitě, pokud to bdue v Praze. Byla bych pro hezký, standardní piknik v parku, to mám vyzkoušené a vždy se ujalo. :) Bylo by fajn třeba najít nějaké dobové společenské hry z různých období a zkusit si je zahrát!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...