čtvrtek 28. dubna 2016

Sára Krocan učí výtvarné kurzy pro děti

Milé čtenářky, moje výtvarná dráha nedávno nabyla dalšího smyslu a tím jsou výtvarné kurzy pro děti! Ráda bych vás tedy pozvala i s vaším (nebo cizím... dítě kamaráda, mladší sestra, nebo jsi to třeba i ty, protože ti je méně než 16!) na nějaký z mých kurzů. Učím v Draw planet v Praze na Letné v Orcu.

Vedu kurzy od úterý do soboty a to buď děti ve věku 6 - 9, nebo ve věku 10 - 15.

S mladšími dětmi se věnujeme spíše námětům podporujících představivost a procvičení v malbě a kresbě. Prostě něco zábavného a hezkého pokaždé pojatého trošku z jiné stránky. Tak třeba čínskou vázu s ornamenty dělanými inkoustem, ovocné město nebo vyškrabávaný vesmír.

A se staršími se jak učíme technickým základům, tak podporujeme kreativitu. Tak zrovna teď budu s jednou skupinou dělat módní ilustraci a beru s sebou svoje moderní i staré katalogy módy:-). Ale děláme i architekturu, figuru a zase něco na vlastní vlně vlastní fantazie. Dětí se i ptám, co je baví a někdy si můžou z nabídky vybrat, co se bude příště dělat. Na kurzech mám hodně dětí, kteří se připravují na uměleckou střední, takže i tak to trochu pojímám.


Na každé lekci se snažím, aby to děti bavilo. Sama si pamatuji na úmorné obkreslování nudných obrazů a autoritativní učitele bez fantazie. Nechci být paní učitelka, snažím se být spíš kamarádka a s dětmi si při hodině povídáme úplně o všem. Mě samotnou to opravdu hodně naplňuje, protože ráda předám své znalosti dál a mám radost z každého, kdo také rád maluje a můžu ho nasměrovat tak, aby měl snadnější cestu k dosažení cíle.

Takže pokud byste se rádi přišli podívat, tak já budu jen ráda:-). První lekce je zdarma! A hodiny se platí jedna po druhé na místě, takže tam není žádný závazek. Můžete se samozřejmě přijít podívat i bez dětí, souběžně probíhá spoustu kurzů pro dospělé s dalšími kvalitními lektory, které mohu jen doporučit. A navíc!! Ke kreslení je možný neomezený příjem pití a sušenek a to je něco, na čem já tam dost ujíždím...

oba obrázky jsou má díla :-)

Internetové stránky jsou http://www.drawplanet.cz/, kde se dozvíte i konkrétní časy kurzů. Pokud si chcete být jistí, že vybraný kurz učím opravdu já, raději zavolejte nebo napište (některé dětské kurzy vede ještě Klára Sedlo, která je ale též výborná).

Těším se, pokud by se někdo rozhodl přijít podívat!

3 komentáře:

  1. Jeee Star Trek! Tak to tam musi byt super. Ja bych se hrozne moc rada naucila kresbu postav s navrhy modelu. Napadnou mne saty, ale neumim to nakreslit...no i tak je nakreslim, ale je to fakt jen pro me oci. Ucite i toto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Módní ilustrace tam je taky, http://www.drawplanet.cz/kurz/kurz-fashion-illustration/. Lektorku osobně neznám, ale co jsem viděla za obrázky, které na kurzu vznikly, tak to bylo perfektní.

      Vymazat
  2. Sáru rozhodně doporučuju, je super lektor! A s dětma to umí jako nikdo:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...