středa 22. června 2016

Inspirace - Robyn

Robyn je švédská elektropopová zpěvačka. Má typický severský obličej a dost vychytaný styl. Připdá mi velice zajímavá. I mnoho našich slovanských žen má podobné rysy jako ona, a proto pro vás může být inspirací.

Obličej
Na jeden pohled má zpěvačka ,,chlapský" obličej, na druhý pohled je zas jemnou dívkou. V čem to tkví? Rysy má poměrně ostré, její obličej je hranatý s výraznými črty čelisti. Oči jsou malé a blízko u sebe, rty úzké. Jemnost ale tkví v nosu a tvaru očí. Robyn má totiž kratší nos. Oči mají zajímavý ,,trojúhelníkový" tvar, kdy horní vrchol toho trojúhelníku není uprostřed oka, ale blíž nosu. U tohoto vrcholu je velice blízko obočí, které se ostře zvedá nahoru. Tento rys považuji za velmi krásný a i mnoho českých žen ho má.
(doufám, že jste to s tím trojúhelníkem pochopili, nevím, jak jinak to popsat)




Vlasy
Robyn nosí krátké sestřihy, což jí velice sluší. Ona je přesně ten z mála případů, kdy mi krátké vlasy připadají jako nejlepší varianta. Za svou kariéru zkusila na chvilku i dlouhé vlasy, ale to bylo podle mě moc špatné. Stala se z ní tuctovka a dokonce mi přišla i trochu ošklivá.
Kreativita u krátkých vlasů nezná mezí - jednou je to číro, podruhé nadýchaný střih s ofinkou. Robyn se nebojí ani vyholování vlasů po stranách.
Co je pokaždé stejné, jsou obnažené uši a také platinová barva vlasů.

Co se nepovedlo - ve zpěvaččině životě nebyl každý experiment trefou do černého. Tak krom dlouhých vlasů třeba mullet...

Líčení
Na mnoha obrázcích má Robyn výraznější modré tekuté linky na horním víčku. Poslední dobou si podle trendů líčí obočí a dává nenápadnou rtěnku, což jí velmi sedí. Mně se asi nejvíc líbí v přirozeném nude líčení nebo naopak ve výraznějších kreacích, které se objevují v jejích videích. Obecně - tvrdé linky přesně zvýrazní zpěvaččiny rysy. Kouřové líčení jí nesedí.



Kouřové líčení zpěvaččce nesedne, je v něm úplně jiná.



Dlouhé vlasy jsou nuda a moc pěkné to není. A co ten mullet? Proč?



Oblečení
Robyn má chlapeckou postavu a tomu přizpůsobuje svůj šatník. Má ráda široké kratší topy, jako jsou např. bundy, v kombinaci s úzkými elastickými kalhotami, jako jsou např. legíny. A to je asi to, co Robynin šatník popisuje nejlépe. Robyn se nebojí extravagance a výrazných vzorů, Volí především neutrální a chladné barvy, někdy zabrousí do sytějších odstínů. Zpěvačka podle mě přísluší k chladnému létu (případně světlé tlumené léto, ale rozhodně se do něj nestylizuje). Hodí se k ní tedy chladné a jasné tóny, teplé barvy prakticky nenosí.




V čem se mi zpěvačka líbí?
Krom toho, že se mi líbí pár jejích písniček, se mi právě moc líbí její styl. Mohla by si připadat ošklivá, protože typický severský obličej se nepovažuje za nějaký prototyp krásy. Ona se ale neojí poukázat na svoje rysy. Možná se to všem nelíbí, ale najdou se tací, které si úplně získá, na rozdíl od nějakých průměrných amerických obličejů. Také se mi na ní líbí, že se klidně ,,zoškliví", přežene svůj styl, vypadá až jako chlap. Taková žena a obzvláště zpěvačka působí sebevědomě, že se nebojí i něco přehnat, dovést do extrému. Nejde jí o to být krásná princeznička, ale prostě být stylová a jedinečná, být sama sebou.

Kdo se může inspirovat?
Podobné Robyn jsou všechny dívky, které mají stejný typ kombinace nosu, obočí a očí. Pokud je vaše barevná typologie blízká, budete jí asi hodně podobné.
Pro ty z váš, které byste rády měly krátké vlasy, jsou podle mě zpěvaččiny účesy dobrou inspirací.
Oblečení je též skvělým vodítkem pro odvážné ženy chlapecké postavy, které chtějí působit designově, jednoduše a mladě.

A na závěr, pokud už máte Robynin styl v hlavě, a pokud znáte rapera Snoop Doga, doporučuji toto video, které mě docela pobavilo:
(odkaz by měl být na obrázku, pokud to nefunguje, dejte vědět)



Jak se vám Robyn líbí? Nemusíte se bát vyjádřit i ne-sympatii. Robyn není ta, která je krásná pro všechny, někomu se určitě líbit nebude. Anebo vás zaujala stejně jako mě?

9 komentářů:

  1. Hezky zpracovaný článek. Tento typ se mi příliš nelíbí, ale je rozhodně zajímává a asi na třech fotografiích je hezká a na některých vůbec. Rozhodně to bude silná osobnost a ví, co k ní sedí.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se zase líbí. Prostě, jak píšeš v článku je úplně jiný typ než ty americké plakátové tvářičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec se mi nelíbí, její rysy v obličeji mi přijdou nehezké, ale zase si očividně dokázala vybudovat svůj styl a to na lidech obdivuji. Navíc každý vnímá krásu jinak. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem Bowie lover, takže ten pseudo mullet se mi docela líbí :D I si myslím, že napodobuje právě jeho styl v 1970s, protože tohle snad vůbec nikdo jiný nenosil z celebrit :)
    Jinak co se týče tvé nabídky, určitě ráda něco napíšu, naštěstí mám už po zkouškách, takže času až až :D Jen mi dej nějaký základní rámec, co si tak představuješ, že bych měla zmínit (styl + kde beru oblečení + čím se zabývám např?) a jak by tak přibližně měl být dlouhý. Popř. kolik tak fotek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přirozeně krásná podle standartních měřítek určitě není. Ale není umění vypadat dobře s krásným obličejem, ale naopak se "zkrásnit" či spíše "ozvláštnit" pokud nám příroda tolik krásy nenadělila. A to se jí myslím daří.

    OdpovědětVymazat
  6. nechtěla bys udělat typologii princezny diany? moc by mě to zajímalo děkuji :) mě prijde robyn jako nějaký malý rozvěrný klouček ze starých filmů

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za vaše komentáře. Jsem nadšená, jak se názor na Robyn opravdu různí, jak to má každý opravdu jinak. O Dianě bych článek určitě udělat mohla, děkuji za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím se přiznat, že se mi Robyn líbí víc s delšími vlasy a kouřovým líčením. Vypadá totiž víc jako žena, jinak mi prostě přijde jako chlap. Ale každý to vidí jinak, to je jasné...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...