čtvrtek 4. srpna 2016

Youtuberka Sej Roška

Nedávno jsem od tety dostala odkaz na líčící video youtuberky Sej Rošky. Velice mě pobavilo a proto bych se o něj s vámi chtěla podělit. Jedná se samozřejmě o parodii na různé líčící tutoriály. Takových parodií je na světě opravdu hodně, ale ne každá je dobrá. Tato se mi zdá opravdu povedená, navíc mi je slečna na videu moc sympatická. Z hlášek typu ,,štětec od Marka Ebena" nebo ,,korektor od vietnamců" prostě umírám. Doporučuji video shlédnout, třeba vám padne do noty stejně jako mě (anebo ne, každý má trochu jiný vkus :-) ). Nyní sleduju další autorčino video Mejkap tutorial večerní líčení a opět se velice bavím.



Máte vy typ na nějakou povedenou parodii?

2 komentáře:

  1. Sej Roška je skvělá, konečně někdo, kdo rozbíjí stereotyp "dnešního Youtubu" (to je divnej pojem! Dnešní Youtube... vždyť existuje snad jenom šest let!).
    Šimering je taky skvělej :D

    Maggie
    maggiemauve.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...