čtvrtek 18. srpna 2016

Zázračná Milva - rozhodla jsem se to risknout

Před nějakou dobou jsem uveřejnila článek o zázračném šamponu Milva, po kterém vám za dva měsíce vlasy narostou jako za půl roku. Pořád jsem čekala, jestli mi odepíše nějaký odborník, který mě osobně zná, ale kde nic, tu nic. U článku pořád přibývaly komentáře a mně bylo líto, že odpověď stále neznám.

Zároveň mě dost naštvalo, že díky sestřihům si držím už asi dva roky pořád stejnou délku vlasů. Kde jsou ty slibované kadeře po pás? Cíl je v nedohlednu. Takže po dlouhých úvahách...

JSEM SE ROZHODLA TO RISKNOUT!

Šampon mi dnes přišel a už jsem si s ním vlasy i umyla. Má přírodní složení a podporuje jak růst vlasů, tak zlepšuje vlas po celé délce. Zázračnou složkou je vysoká koncentrace chininu, který se dává i do některých nápojů (např. tonik). V vysokých dávkách je samozřejmě toxický, ale mezi nebezpečné látky se neřadí (kuchyňskou solí se třeba taky můžeme otrávit, když jí sníme celý pytel).




Tak uvidíme, jak to dopadne... Po prvním umytí tímto zázrakem mám vlasy moc pěkné na dotek, lesklé a s objemem. Velice hezky voní. Vlasy si hodlám mýt tak jako normálně, tzn. jednou za dva až tři dny. Pokud si hlavu neumyji, stříknu si na ně chininovou vodu od téže značky. Jde mi o to, aby byly každý den v kontaktu s nějakým Milva produktem, aby mi co nejrychleji narostly. Jen co se objeví žádaný (nebo nežádaný) výsledek, svěřím se vám se svými zkušenostmi. Vzadu na hlavě jsem si naměřila nějakých 38 cm délky, tak uvidíme, kolik budu mít za měsíc, za dva...

Splní se můj sen?



10 komentářů:

  1. Tolko kriku pre nic. Kolko clankov este napises o tomto sampone?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tímto článkem reaguji na komentáře, které se mi objevily u prvního článku o Milvě, kde se mě (a ne jenom v den zveřejnění, ale i mnoho měsíců po něm) čtenářky ptaly, jak to s šamponem dopadlo (jak také naznačuji na začátku tohoto nového článku). Takže jestli se ptáš, kolik ještě článků bude, tak já plánuji jeden po pár měsících užívání. Jestli tě to nezajímá, tak to určitě chápu, ale s ohledem na ostatní čtenářky se tu ještě jeden článek holt objeví.

      Vymazat
  2. Cestu budu sledovat! Vlasy mám pod lopatky, ale ne a ne mi narůst pod pas. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těsně pod zapínání podprsenky. Mě by rostly, ale nechávám si je sestřihávat a to pak mi kadeřnice musí vzít víc... Tak uvidíme no:D

      Vymazat
  3. Ještě nedávno jsem řešila, jak si co nejrychleji narůst vlasy, ale pak jsem se rozhodla zůstat u krátkých, protože jednak je s nimi méně práce a taky mi sluší víc, ale tobě držím palce, ať ti vlasy narostou rychle a do délky, jakou bych chtěla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je samozřejmě příjemné řešení, protože si je můžeš klidně zničit žehličkou nebo barvo a ono to zase odroste:D V tom se mi po krátkých stýská, že člověk mohl experimentovat...

      Vymazat
  4. Tak jsem zvědavá, moc těmto věcem nevěřím, ale kdo ví, třeba budu překvapena :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím si to dávám na vlasy týden a vlasy jsou už po prvním umytí krásně lesklé, objemné a silné! Zírám. Tak uvidíme, co se bude dít dál. Šampon si koupila i moje kamarádka s vlasy po zadek, které se už několik let ne a ne posunout dál...

    OdpovědětVymazat
  6. Budu moc ráda, když se po nějakém čase se svou zkušeností ohlásíš. :)

    Mnoho let se snažím o nějakou tu delší hřívu, ale vždy ztroskotám na tom, že se mi šíleně třepí konečky, ať používám, co používám (od klasické drogerie jsem přešla na "profi péči", pak na přírodní kosmetiku, různé olejíčky apod... je to sice lepší, s přírodou ten interval od stříhání ke třepení trochu protáhnu, ale pořád to není sláva). Takže šel vždy ten slavně narostlý kousek zase pod nůžky, za nějaký čas, kdy už to pořádně nešlo ani učesat, a konce vypadaly i při letmějším pohledu jako smeták. :D Teď se tedy statečně držím, ale začíná to být kritické. No snad by to šlo s tou milvou lépe, to by těch pár cm nebolelo. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...